X
تبلیغات
نكت - نكت مضحكه - نكت محششين
  • نكت - نكت مصرية

    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017029
    نكت مضحكة 2017 عن الفيس بوك عباره عن المزرعه السعيده ومجروحين وحبيبه وممكن نتعرف وممكن لايك
    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017031
    نكت مضحكة 2017 عن الدولار ب6.45 والفاصوليا ب25 الكيلو انا هحول فلوسى كلها فاصوليا وغطينى وصوتى ياأم العيال
    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017032
    نكت مضحكة 2017 عن الزفت والبتاع من الكلمات المصرية المقدسه اللى ممكن توصف بيها اى حاجه مش عارف اسمها وسبحان الله الناس بتفهمك عادى
    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017033
    نكت مضحكة 2017 عن رساله من البنات الاجانب الى بنات مصر ممكن زى مابتاخدو صورنا بروفايل تبعتوا صوركم نخوف بيها العيال
    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017034
    نكت مضحكة 2017 عن شاب لبس واتشيك بيقول لامه انا نازل عايزه حاجه قالتله روح ياابنى ربنا يبعد هنك النسوان والخمره والحشيش قالها بس بس بوظتى الخروجه
    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017036
    نكت مضحكة 2017 عن واحد بخيل مصاحب بخيله يصفرلها تنزل يخرجوا مره قالتله بلاش تصفر عشان عرفوا الصفاره ولما تيجى احدف ربع جنيه مخروم هسمع وانزل والشب حدف الربع جنيه وقعد يستنى كتير طلع هى تدور على الربع جنيه
    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017037
    نكت مضحكة 2017 عن اسرائيلى بيتكلم مصرى بيسأله انتو بتفطروا ايه قاله فول قالو والغداء قاله فول قاله والعشاء قاله فول ايه امال ايه الفرق بينكوا وبين البهايم قاله حدود سيناء
    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017038
    نكت مضحكة 2017 عن المثل بيقول الشىء لما يزيد عن حده ينقلب ضده يعنى لو ذاكرت كتير هتسقط
    نكت مصرية نكات مضحكة نكت 2017039
    نكت مضحكة 2017 عن ست اتاخر جوزها قالت لامها خايفه يتجوز عليا قالتلها بعد الشر تفائلى خير يمكن تكون داسته عربيه

برچسب‌ها: jokes,funny jokes,egyptian jokes,joke,jokes 2017,egyptian joke,funny joke,joke 2017,fun joke,fun jokes,
+ نوشته شده در ۱۱/۱۲/۱۳۹۵ساعت ۱۶:۲۰ توسط Zimo Mohey نظر(0)